2011年11月24日 星期四

我的小寶貝出世喇!!!!

大家睇到呢個標題, 千祈唔好誤會, 唔係我個bb 出世, 個bb 係小倫妹妹O架! 應該恭喜佢至O岩.

由於下星期一我要出board papers for O黎緊12月O既Board meeting, 所以, 今日係bb 出世O既大日子, 一向事業為重, 唔多顧及親情O既阿姐, 梗係唔俾我請full day 去醫院睇bb 啦, 最多只可以放half-day.

一早返到公司, 我已經開摩打手努力工作啦, 點知, D O野做極都做唔完, 阿姐仲要死催爛催.

另一邊箱, 小倫不停whatsapp 我, 佢梗係去做現場直播啦, 小倫好得錫佢個妹O架, 加上佢又好鍾意bb, 所以一定會去等第一手消息啦. 不過, 事前醫生已經話, 成個過程好快, 只需要15分鐘就可以O架喇, 唔駛擔心. 一向都係緊張大師O既小倫, 見個妹15分鐘後都未出O黎, 又驚喇, whatsapp 我, 問我點解會咁耐O架, 好擔心咁話喎, 我又唔係醫生, 又唔O向個手術室入面, 點知咁多啦, 唯有安慰下佢. 過多5分鐘, bb 出O黎喇, 哈哈哈, O岩O岩出世O既bb, 成舊飯咁, 不過, 好百厭呀, 識得伸隻手指仔出被仔喎.



我真係好想去現場睇住佢呀!

我O向公司愈急, 我阿姐仲係打斷催我喎, 我又唔係放好多日假, 只不過係放半日O者, 唔駛咁緊張下話. 於是, 我發脾氣, 連lunch 都唔想, 做晒D emails 俾佢啦, 做到差唔多兩點, 佢好好意思咁走O黎問我喎, 乜你唔係放下晝咩.....我真係氣頂呀. 好負氣呾答佢囉, 唔放喇, 咁晏, 點去喎, 你又話多O野做丫嘛.

今日O向公司, 簡直係渡日如年呀!, 終於等到放工, 9秒9咁即刻走人啦, 去到太子, 立刻飛的去St Teresa, 好在, 事先, 已經拎O左籌排隊有得睇bb. 場面好搞笑, D 大人個個隔坐玻璃咁同bb笑, 但係入面D bb個個都係瞓緊覺, 直頭係"睬你地班大人都傻O既"....睇完BB, 就去同敏敏傾下計啦, 見佢都幾精神, 問佢傷口痛唔痛, 佢話可以D 藥力未過啦, 唔覺得痛.

都係私家醫院好, 唔駛限住D時間, 可以有多D 時間睇bb, 而且, 家人又可以陪住耐D, 唔駛得個產婦一個人孤令令O向布ward 入面. 尤其係好似我呢人咁O既人, 又怕痛, 又怕悶, 一定要成日有人陪O向身邊至得.

真係好想快D 可以抱住bb 呀!!!

夜D到我去睇佢, 已經好醒目喇, 仲學人單眼O添, 正一八厭妹~~~~


沒有留言:

張貼留言