2011年11月18日 星期五

香噴噴的蜜糖包

休息o左兩晚, 尋晚又再試新味道喇....今次o既新口味就係蜜糖包喇.....

平時去BBQ 其中一樣我最鍾意o既食物就係蜜糖方包喇!!!諗起就想去燒烤喇...好耐無去過lu....

麻鬼煩o既我, 就算要買普普通通o既一樽蜜糖都要左search 右search, 搵o左一輪, 上網見有人話原來唔係所有蜜糖都可以入焗爐喎. 結果, 見有人話價真棧有一隻蜜糖唔錯, 於是上去o個間公司o既網頁查下啦....雖然無講明, 但係見佢o既suggested recipes 都有用呢隻蜜糖整cookies 之類, 咁即係可以入得焗爐啦....yeah.....


放工返到大埔, 落巴士之後, 行去價真棧研究下先.....原本, 除o左呢款來自美國o既蜜糖之外, 仲有來自澳洲同韓國喎.

返屋企同小倫相量下買邊款之後, 食完晚飯就去價真棧喇. 都唔貴喎, $8x 幾蚊有咁3 lbs 喎.

今次當然又係照樣跟機recipe 啦. 用regular mode, 落o左2 tbsp o既蜜糖. 出爐o既時候, 好香, 成屋都好香呀!!!!


第二日帶d 麵包返公司俾同事試味, 佢地都讚不絕口呀!!!下次可以再加多少少蜜糖仲更加好o添.....

有其中一個我o既麵包捧場客, 佢話我成日都整麵包俾佢地食, 所以送張百佳coupon 俾我, 當係sponsor 我買麵粉喎!!!!真係客氣喇.

沒有留言:

張貼留言