2011年11月7日 星期一

Eppie & Howard Wedding (上, 下集)

今個weekend 好忙呀, 因為參加o左一個分o左兩日舉行o既婚禮.

星期六一早起身就要扮靚靚, 要出發去上水馬會雙魚河鄉村會所參加小倫o既表弟o既婚禮. 好在我地住大埔咋, 由大埔去上水都仲係近, 火車站坐多30蚊的士就到, 不過, 假如由九龍o黎o既, 就真係遠o左d 喇......

當然, 要有優美o既環境, 又真係要付出代價o既.

由於主人家早一晚已經book o左幾間房o向樹過夜, 兼且今日上晝進行埋接新娘同入門儀式, 一take 過都幾方便丫!!!!所以, 我地入到, 可以先入去主人家事先安排o既房間休息呀, 大家影下相, 等到夠鐘敬茶先至參與.

做好晒所有屋企儀式, 就出去大草地, 一齊見證一對新人o既註冊儀式喇.....大家排排坐......Reception 大家簽名留念, 今次有新o既idea, 並唔係普通o既簽名冊, 而係大家o向有齊各人曾經同一對新人影過o既合照當中搵返自己個樣, 大家可以o向相簿空白o既位置簽名同埋寫低d 俾新人o既說話, 幾有心思!!!

整個註冊儀式簡簡單單, 之後影完家族大合照, 我地就拿拿林走去refreshmen counter 拎杯冰凍可樂降下溫先......跟住, 就一齊閃返入房休息, 等到夠鐘開始lunch buffet 至再出去. 幸好我地勉強都算係半個主人家, 可以入去間房度抖下咋, 如果要o向戶外留咁耐, 真係頭都暈埋呀!!!!

差唔多一點鐘, 午宴開始喇....呢個婚宴o既上半part 係西式, 所以今日o既午宴食西式buffet. 雖然呢度o既食物好好, 服務亦都好週到, 但係天氣實在好得有點過份, 陽光燦爛, 萬里無雲,  所以, 坐o向outdoor 食o野, 好辛苦, 曬到胃口都無埋呀.......

婚宴大約3點就完結, 我地一家人就坐的士直接返大埔喇......返到屋企, 沖個涼就要o黎個午睡, 因為實在有輕微中暑呀!!!

搞戶外行西式婚禮, 有陽光, 有草地, 確實非在浪漫, 一直都係我O既夢想, 當年自己結婚, 唔能夠搞, 今日有機會體驗下都幾好. 原來理想同配實係有一段距離O架喎, 所謂"好睇唔好食". 個feel好正, 但係其他人, 除主角以外, 都幾辛苦O架.....其中一樣, 就係我著住對高踭鞋, O向草地行, 簡直係舉步唯艱呀, 因為一企定, 再行下一步, 對鞋踭就已經好似插秧咁插入O左草地, 要拔返起再行下一步, 好攰呀, 又唔行得快, 我份人又心急......



星期一晚, 繼續是次婚宴O既下集!!!我呢個大鄉里, 第一次去Peninsula 飲咋...heehee.....
不過, 原本入面並唔係想象中咁樣, 入面o既裝潢並唔係好豪華, 不過係屬於Classic o個d style.

今晚呢個婚宴唔似星期六o個日咁, 只係招呼新郎新娘兩邊o既屋企人, 所以只係得10圍. 我地去到o既時候, 主角正o向樹照緊相, 我地就留o向reception area 影下相. 等到佢地影完相切蛋糕, 我地就開餐喇.......

趁佢地斟茶o既時候, 我, 小倫, 同埋小倫妹妹, 妹夫, 一齊打麻雀. 好耐無打過喇................

由於人少o既關係, 今晚o既晚宴好準時開始. 整晚大家都好安靜咁享受食物同環境, 真係舒服!!!!





成餐飯味道好好, 但未至於好有驚喜, 不過, 食得出d食物o既quality 好好. 當中, 我最鍾意係甜品 -- 楊枝甘露, 超出色!!!!

沒有留言:

張貼留言