2011年11月23日 星期三

一口菠蘿包

尋晚漏夜, 我同小倫食飽飯無O野做, 決定向菠蘿包挑戰.

事先同小倫大約解釋整個做法, 所以, 佢決定連飯都唔煮喇, 慳返D時間, O向街食個quick dinner, 就快快手開工喇.

由於整個工序係分開兩部份, 要整個包包本身, 同埋皮, 又要做湯種, 所以過程比較繁複. 由於包包要發酵, 所以要先做. 先用麵包機搓好麵糰發酵.

跟住, 就要做個皮, 因為個皮要放入雪櫃雪凍.

無耐性O既我, 最怕就係要等發酵, 心急死我, 成日想快D......

終於等到麵糰發酵好, 就叫埋小倫出O黎幫手喇. 因為佢好鍾意做呢個step O架. 逐個小麵糰搓好, 再放埋皮, 之後就可以入爐喇....

成晚唔瞓, 見到個成果都唔錯丫, 好開心.

入好箱之後, 聽日可以拎返公司俾我班同事品評下喇....


第一次整, 我自己覺得算唔錯O架喇. 呵呵呵....

沒有留言:

張貼留言