2011年11月19日 星期六

提子合桃麵包

今日又繼續試新o野, 就係提子合桃麥包喇. 夠晒健康呀....不過, 呢兩樣材料我都唔鍾意O架, 我都唔食呢提子乾同埋合核O既, 所以呢一機包係送俾人O既.

今次呢一機係整俾小倫爸爸, 即係我老爺食o既, 因為呢部象印麵包機係老爺送俾我o既........點都要回饋一下啦.....



反正, 我仲有麥粉o既度, 一於就整呢款俾佢試下啦.

麥粉出o黎o既效果同普通高筋粉唔同, 所以, 製成品較矮.

我今次係用跟基recipe 當中o既 Whole Wheat Bread, 用regular mode. 不過, 都係將水轉做牛奶, 當"咇咇"響就逐少加提子乾同埋合核.

整完包包, 攤凍, 切好, 又要趕返去奶奶屋企,預備幫手開飯喇.

沒有留言:

張貼留言