2009年4月13日 星期一

重建家園 - 4

今日繼續放假, 無乜特別節目, 於是就陪o左pair 朋友去青衣睇樓喇!!!

哈哈哈, 四圍去八, 我地就最鍾意o架啦......

睇o左一個下晝, 都幾好彩, 朋友o既心水屋苑都有幾款唔同則o既單位都有得睇下, 有裝修同無裝修o既都有睇參考下, 不過, d 價錢都係一個幾大問題, 同我地住緊呢個屋苑o既情況都差唔多, 則好d o既就少放盤, 質素好d o既就價錢高於估價, 睇到朋友佢地頭都大埋呀!!!!

買樓呢個project真係仲難過搞結婚好多, 太多o野concern 喇....

同朋友佢地睇完樓, 我地就約o左堅堅同敏敏去Citywalk 食晚飯, 今晚食呢間上海婆婆都唔錯呀, 價錢唔貴, 味道都ok....

食飽飽之後, 我地上o左去Franc Franc 睇下, 不過, 都睇唔o岩, 而且又唔急, 都係唔買住....

運完吉, 就順便去睇下燈啦....嘩, 正呀!!!!估唔到o向呢度有收穫呀!!!!琴日o向沙田睇到盞燈好鍾意, 點知呢度幾間燈飾舖都有, 價錢仲要係3折咋....唔好理咁多, 一於俾住少少deposit先.....抵到爛呀!!!琴日見到我都差d 俾o左錢買啦, 今日見到平咁多喎, 仲點忍手呀!!!!而且, 仲要係我地兩個都好鍾意, 又襯到新屋o既design!!!!!

順手仲買埋多一盞燈for 書房o既, 依家仲差睡房果盞燈, 因為我想買盞特別少少o既, 唯有再行下...

不過, 總算搞掂o左一樣啦......

沒有留言:

張貼留言