2009年4月8日 星期三

返一日工o者~~~

話說我今次又做好人, 明明可以連續由清明節一直放假到復活節o架嘛, 又因為讓o左一日俾個AM 放假, 又搞到自己鬼咁辛苦喇....

我知, 呢個job 係應該我做o既, 但係我上星期做好晒我跟開o個part, 今日返工無啦啦又要執埋佢地做緊o既手尾, 做到我隻狗仔咁.....



一返到去, 已經有幾十個emails 要read, 未睇得切, 就已經開工做第二, 三樣o野啦, 又要覆o左其他departments o既問題喎, 咁都唔緊要, 呢個時期多o野做就一定o架啦, 仲要俾阿姐話我仲乜唔睇emails, 要我清晒D emails 先....真係做到我火都o黎呀!!!!

都傻o架...明明大家今日都holiday mood  o架啦, 都仲要大把o野做, 而且, 我o岩o岩放完3日假, 單係要read 晒所有emails, 都要半日啦, 仲要中途做緊其他佢要我做o既urgent o野喎!!!!

返一日工o者, 唔駛咁多o野做呀!!!!

以後, 我都唔會咁好人, 讓一日假俾d 同事呀!!!我話之你老公放假又好, 你個仔有乜事都好啦, 病又好, 去旅行又好, 都唔關我事, 我唔會再做好人讓人放假o架喇!!!!!

尤其係, 到依家都仲未confirm 今年我有無職升, 有無人工加, 咁勤奮做乜喎, 根本就唔會有回報o既......

沒有留言:

張貼留言