2009年4月10日 星期五

Project 081108 慶功宴

今日係復活節假o既第一日, 我地約o左一班之前o向我地結婚o既時候, 幫o左我地好多o既兄弟姊妹一齊去大美督BBQ~~~~

由於有咁多人, 實在好難遷就晒所有人都available, 又要諗一個適合大家o既活動都幾困難, 於是, 我地就搞o左BBQ 喇...原因好簡單, 因為我最鍾意就係BBQ!!!!

雖然話今日係Public Holiday, 但係都有好多人都唔得閒o黎呀!!!!都有d 唔開心o架, 點解反應唔多好o架......有d 失望o添, 平時我做完人地o既姊妹, 雖然都知道會有d 悶, 尤其係同其他兄弟姊妹唔太熟絡, 但係我都會出席o架.....不過, 又好難要人地好似我咁諗o既......




好在, 今日都算風和日麗, 天氣好好!!!!
我地約o左兩點鐘一齊搭的士入去大美督啦, 唔算貴喎, $5x 就到喇, 好過等小巴又或者坐巴士啦....

可能我地較早, 所以去到好易就搵到爐喇....但係, 都好full o架, 有好多爐都已經有人喇......因為人數唔多, 我地先叫住一個9人餐先.....打算唔夠再加, 不過, 到最後我地都無加到食物呀, 大家都覺得夠飽!!!!我鍾意o向呢度燒, 除o左因為近屋企之外, 呢度o既食物醃得好好味, 地方又闊落, 而且唔算管得嚴, 唔會逐個人頭數.....

而且, 呢度都幾近海邊, 如果潮退, 可以行去海邊玩下...有好多人會o向呢度挖蜆o架.....

一入夜就開始人多喇, 連中間空地都要開埋枱, 加爐, 可想而知幾旺場呢!!!!

Around 8點我地就離開lu, 之後, 再出返去昌運彩虹食甜品呀!!!我鍾意幫襯彩虹多過滿記o架.....因為唔會一入間舖就一大陣惡頂o既榴槤味先啦, 而且甜品o既水準亦都高過滿記好多....
大家食飽飽, 傾飽計之後就各自返屋企lu......




沒有留言:

張貼留言