2009年4月12日 星期日

Easter Holiday 的第三天

今日係easter holiday o既第二天, 我地見jusco有big sale, 而且一田之前又寄o左d 單張o黎, 於是今日就約埋小倫o既同事, 一齊去行一田啦....

點知, 哼, 原來係搵我苯o既.....

去到, 都唔覺係big sale !!!!

我地咁大班人, 行o左都無一個圈就離開一田, 轉去IKEA 果個商場睇下o野, 搞搞震啦, 反正佢地個個都要裝修新居.....

行行下, 我地睇到一盞燈好鍾意呀!!!依家仲做緊半價, 好抵呀!!!!但係, 我地仲有一段時間先搬, 都係睇定d 先.......

行完街街, 我地就去火炭o既津津食乳鴒同雞粥呀!!!Yummy!!!!!

唔知點解, 定係老o左呢, 今日行一陣街就已經好攰咁呀!!

沒有留言:

張貼留言