2009年4月28日 星期二

食飽飽~~~

我手上有兩張 $50 o既哈仔coupons, 到月尾就到期, weekend o既時候我地都唔得閒去食o左佢, 唯有趁今晚有d 時間, 小倫又過o黎銅鑼灣睇梳化, 就決定今晚食o左兩張coupons 啦....

一夠鐘放工, 做埋少少手尾就即撇.....雖然七點未夠, 但係我都已經開始有少少肚餓喇, 好在, 早到o既小倫夠醒目, 一早已經去o左板前拎籌, 所以今晚可以唔駛等好耐就有位lu......正!!!平時我好鍾意食板前o架, 因為又平, 又新鮮.....可惜, 呢間板前D service 實在太差喇!!開心o既心情俾d 咁差o既service 影響晒!!!




食飽飽之後, 我地就去名店坊搵一間叫做"Aluminium" o既傢俬舖喇!!!

搵o左一陣, 終於搵到呢間o野喇......不過, 好失望呀!!!因為間舖好細, 得幾張梳化睇下, 而且, d 款都唔係好o岩呀!!!

於是, 我地行返過去WordTrade o個邊間哈仔雪糕店食飯後甜品啦.....OH!!!!原來我地最鍾意食o既邪惡tea set 到八點前都仲有o架!!!可惜, 我地到o既時候, 已經9點lu....如果早d 知, 就唔去食板前啦!!!!

不過, 最後我地都揀到自己鍾意食o既雪糕!!!Yummy!!!
(呢個有6個球o既生果味, 就梗係小倫o架啦!!!)
(呢個有Baileys, Cappucino 同Cookie N'cream o既就係我o既~~)

今晚真係食得好開心呀!!!!!

沒有留言:

張貼留言