2009年4月14日 星期二

媽媽Happy Birthday!!!

我o既悠長假期, 今日o黎到最後一日喇.....

原先打算今日係媽咪o既舊曆生日, 放埋今日陪下佢, 四圍行下街,high 下tea 啦...

點知, 佢一早就打o黎, 問我攞approval, 話想去打麻雀喎....唉, 生日都仲要掛住玩, 真係俾佢激死我呀!!!!

不過, 尤得佢啦, 反正我當有多d 時間, 留o向屋企做下家務, 執下o野啦, 唔知點解, 執極都係咁亂o既....

5點幾, 我地兩個就出門口lu,

今晚book o左枱去鴻星食飯, 反正我地都未試過咁樣出去酒樓食, 就今年試下啦, 之前幾年都係去食buffet.....

今晚我地叫o左個魚翅龍蝦餐, 都算幾抵食, 味道都ok 啦...
個餐唔只咁少餸, 不過我掛住食, 有幾碟唔記得影相....
希望下年媽咪生日, 我地可以去得成全家旅行啦


沒有留言:

張貼留言