2009年4月1日 星期三

重建家園 - 3

今晚趁住大阿姐出o左trip 唔o向office, 我終於可以準時放工喇.....

由開始做rights issue 到依家, 終於唔駛再開OT 一晚咁多啦....

所以, 就趁住今晚有時間, 就去埋間design house 睇1st draft 啦...

今晚一傾又兩個鐘喇...唔知係唔係我地長氣呢???人地傾係唔係都要搞咁耐o架??!!

其實, 一傾個design 已經ok, 起碼個全屋都係同一個tone, 唔會有出外買傢俬東一舊西一舊咁, 所有o既都match 到, 亦都係我地想要o既style -- modern and simple, 所以我地只需要傾下d details 點做就ok, 例如d 櫃門要點開, 櫃o既間格要點做, 等等....

睇完晒d 圖, 我先醒起, 原來唔夠地方俾我放書呀!!!! 因為我d 書依家都仲係放o向阿媽o個邊個大書櫃嘛, 所以今晚又再加單, 要落order 做多一個書櫃先得.....

今晚之後, 距離我地o既家又近o左一步喇!!!!

另外, 我地今晚亦都通知o左業主我地會搬lu.....

沒有留言:

張貼留言