2009年1月24日 星期六

家務日

 因為媽咪同妹妹兩個去o左越南旅行, 所以今朝無人同一早嘈醒我, 咁我就可以好舒服咁o訓到十點幾先起身喇!!!

起身之後, 我好乖呀, 做o左好多家務 : 洗o左兩機衫, 換o左床單, 被袋, 掃地, 吸塵, 拖地, 執屋呀!!!!heehee, 留番個toilet 俾小倫洗! Yeah!

搞掂晒差唔多兩點, 就出門口去旺角join 埋小倫啦...今日輪到陪佢去shopping 呀!!!!

不過, 有d 失望呀!!!往年會有大d discount, 今年最多都只得八折咋, 唔係咁抵, 而且又睇唔o岩, 最後, 小倫只係買o左一對波鞋咋...聽日再行過先....

今晚, 我地又無出街食呀, 我返o左屋企偷o左媽咪事先買o左o既鰻魚呀!!!我地拎返去整鰻魚烏冬...費事等佢過幾日返o黎先食啦...順手, 仲拎o左棵水仙去, 唔知到年初一開花未呢??呢幾日咁凍....

是日晚餐: 燒鰻魚 + 墨丸烏冬

沒有留言:

張貼留言