2009年1月22日 星期四

小小禮物

琴晚去o左旺角, 原先今晚都唔想再出旺角o架, 諗住早d 放工返屋企啦....但係, 又想妹妹去旅行前收到我o既小小禮物喎, 所以照出去啦...

今次, 我上網買o左一對貓貓型o既耳環俾佢呀, 之前一心打算送俾佢做Christmas gift, 但係我唔得閒, 又懶約o個個好好人o既姐姐出o黎喎, 於是終於的起心肝買o左對耳環送俾妹妹, 等佢新年同媽咪去Vietnam 旅行有得帶住佢, 掛住我啦....哈哈




至於我自己, 亦都唔執輸, 買o左一對黑色蝴蝶髮夾俾自己啦....
真係好抵o架....兩樣o野加埋都唔駛一百蚊..Yeah!

沒有留言:

張貼留言