2009年1月9日 星期五

忙到甩碌呀!!

一如我所料, 一返到公司, d o野多到做唔切呀!!!

一返去, 打開emails, 已經有百幾個emails 要睇, 單係read 晒入面o既contents 都已經用o左半朝. 跟住, 連同事吹水o既時間都無, 就要開摩打手, 不停咁做做做....趕緊唔同o既deadline 同埋要開始做results announcement o既同時, d 麻煩o既auditors 又阻住我做o野, 成日打o黎煩我喎...真係好想發爛渣話佢地呀!!!只係識得催我交o野俾佢地, 又唔見佢地on time 做好要o既audited accounts 俾我...都唔知邊個先係客呀!!!

呢個星期一返工, 無一日可以準時放工呀, 好慘......希望下個星期會好d 啦.....

唔想未到2月就已經晚晚開OT呀......

沒有留言:

張貼留言