2009年1月23日 星期五

最紅星期五

我地o向沙田同Pingu & 運動人食完飯, 就搭火車返屋企啦.

落o左shuttle bus, 見到百佳仲未收工喎, 就拿拿林入去掃貨啦....呢個時候, 已經十一點喇, 所以入面無乜人, 仲正, 可以慢慢計, 慢慢買......

用HSBC 信用卡簽卡有10% 回贈喎, 梗係要買夠4百蚊啦.....

買下買下, 終於夠數喇, 埋單啦..嘩, 大家去百佳買o野真係要小心d 呀!!!

因為佢地d 收銀機有d 價錢唔o岩o架, 我地見條數唔o岩, 所以要同個cashier 逐樣o野對價錢呀!!!!真係有幾樣o野唔o岩, 收貴o左我呀!!!大家以後買o野, 記住要對價錢呀!!!

不過, 值得一讚o既係個supervisor, 佢好有耐性, 慢慢同我check, 仲可以俾我o向12點之前先look card, 計多o左o野就俾cash 我呀!!!!仲叫我返屋企再計過, 唔o岩數再返去搵佢呀!!!!

呢度究竟有幾多o野???哈哈....全部都係無營養o既食物呀!!!!有檸檬茶4打, 果汁先生4支, 杯麵8個, 出前一丁10個, 叮叮食品6packs, 益力多2排....仲有好多其他零食....唔知要食幾耐先食得完呢....

沒有留言:

張貼留言