2009年1月20日 星期二

無良僱主 - Cyrus

琴日o向ESD 睇下話之前我幫襯o個個化妝公司 (C.Y.I. Creation Ltd) 突然間執笠喎!!!!

咁大鑊, 走去八下先....

原來係真o架....

有人話佢地星期六收到sms, 話佢地公司欠債喎, 要俾債權人清盤, 所以依家要暫停營業.

嘩, 有好多女仔都join o左佢地o既結婚化妝package o架嘛, 仲要一早full payment o添.....我都替佢地覺得慘呀!!!錢無o左都算啦, 都係有限數, 只係5, 6 千蚊o者, 要臨時臨急搵個化妝姐姐先煩丫嘛....再搵過第二個, 又要o徒錢o徒時間, 搵返原先CYI 個個, 又唔知點收錢...

不過, 呢兩日, 睇o左佢地咁多留言, 只係見佢地不斷都只係傾索償o既方法, 但係我覺得都唔work, 因為間公司都仲未正式進行liquidation o既procedure, 好明顯個case係Cyrus 呢個無良o既人走佬呀!!!!

今朝, 同Emman 傾o左一陣電話, 先知道Cyrus 真係咁衰o架...平時都知佢刻薄o架啦, 又海鮮價喎, 估唔到佢5個月無幫d staff 供MPF, 又未出糧俾佢地喎, 自己d o野一早就執走晒, 連d 頸鍊都帶走埋, 班化妝師真係慘呀.....於是, 我咪提議叫佢不如同d 客傾下啦, 睇下婚期近果d, 叫d 客加少少錢照幫佢地化妝啦...佢又話怕唔好意思呀....

唉, 真可憐, 錯o既又唔係佢地喎, 仲要將近新年先發生呢件事....慘慘慘.....

另一方面, 我都算好彩喇...如果件事早兩個月發生, 我就真係人都癲呀!!!!

沒有留言:

張貼留言