2009年1月17日 星期六

唔係好瘋狂的shopping day + 唔齊腳的團年飯

仲有唔係好多日就過新年, 所以今晚又係我地Free Units 一年一度食團年飯o既日子呀!!!

可惜, 今年唔似舊年咁齊人呀! 凌楓又出trip 呀, 返唔到o黎香港, 所以今晚又有佢老婆, 小花單拖出現; 另外, 蘭子同Frankie 又返o左大陸食結婚飯呀, 又join 唔到lu...Jeffrey 又話唔得閒喎, 又少一個...不過, 今晚有新成員加入, 就係miumiu o既同事 -- 余老呀....

因為地點又係荃灣,所以下晝, 小倫放工之後, 我地就o向荃灣行街街lu....



又話金融海潚, 但係d o野都仲係咁貴o既, 加上, 今年都無人工加, 唔可以咁放肆買咁多o野呀, 於是, 只係買o左幾年cheap cheap o既冷衫著下咋....慳得一蚊得一蚊嘛

今晚食飯o既地點, 就係荃灣廣場新開o左一日o既皇潮滙呀.....

新, 確係幾新淨, 但係我唔太buy 佢唔中又唔西o既decor, 唔知佢想睇, 古怪...

services 又超差喎, order o左o既餸, 隔o左超過半個鐘先話俾我地知賣晒,事實係, 下晝已經買晒喎,應該一落order 就話我知啦....D waiters 又唔醒目喎.....激死

較為好少少o既, 好在d 食物水準都仲叫做ok 咋, 如果唔係, 我一定會叫回水呀!!!!

當然, 最後, 我地係一毫子貼士都唔俾啦..

希望下次我地去食開年飯會搵間好d o架啦

沒有留言:

張貼留言