2009年1月19日 星期一

好唔好呢???

最近成日都o向度諗, 究竟好唔好將個blog 轉做私有化呢?

原因:
1) 有時想post d 朋友o既相, 好似私有化o左, 睇到有關相片o既人, 我都識佢地, 咁好似無咁揚喎;
2) 唔係太想將自己d o野俾咁多唔相識o既人知道嘛;
3) 其實好多時我寫o野出o黎, 係想同大家分享下, 不過, 好似成日都係訪客多過留言o既, 既然係咁, 不過只add o個d 會成日睇, 而又會留言俾我o既朋友啦, 好似佢地先係真正關心我, 會注意我o既分享咁喎....我好唔鍾意d 隱形人o架嘛...我是心理變態的....鍾意睇人地o既comments o架...

不過, 又反問自己, 究竟寫呢個blog o既目的係乜先?

 如果真係要私隱, 咁不如索性唔寫啦....

而且, 當日寫o既時候, 只係想自己寫下日記, 記低自己發生過o既事, 一d 感受, 用電腦打, 點都方便過要我用紙用筆啦, 因為我唔鍾意寫字, 尤其係中文字, 簡直到討厭o既程度呀!!!一來自己寫得唔靚, 二來咁死多筆劃, 煩到死....

我份人就係咁o架喇, 經常處於極度矛盾之間, 希望快d 諗通

沒有留言:

張貼留言