2009年1月26日 星期一

財源滾滾年初一

今日一早起身, 好凍呀!!!真係唔想出門口呀......

雖然話今年唔可以去拜年, 但係都要一早出去小倫o既婆婆屋企見下佢囉...但係, 就唔會有利是收, 亦都唔駛派利是.....去完土瓜灣, 下一站就去油塘, 小倫伯娘屋企, 坐o左一陣就走lu.....

跟住, 我地兩個就去o左APM, 原先想睇赤壁, o向行去戲院途中, 竟然見到阿sa, 婧婧佢地一家人呀! 原來佢地同埋Kenneth Daddy Mummy去拜年呀!!!見到可愛o既婧婧梗係要照張相先啦~~~

最終我地都無睇戲呀, 因為只係得返第一行有位, 實在太近喇, 唯有放棄啦...見到戲院隔離有間叫HotPot, 好似幾得意, 又無乜人, 就試下啦...

我地一人叫o左一窩(我係芫茜皮蛋湯, 小倫係沙爹湯), 餸菜都幾豐富o架, 有蝦同珊瑚蚌, quality 好過大家樂o個d 火窩呀!!!!包埋drink, 都只係$52, 仲唔駛加一, 今日埋單後, 仲有一人一封十蚊利是送呀!!!


食飽飽就返大埔lu, 因為今晚敏敏同堅堅都會返o黎食飯, 咁我地就早d 打下麻雀先啦.....嘩, 好耐未試過d 麻雀咁靚喇...差d 就一家贏三家呀!!!!

到o左食飯前, 又出演我地每年o既必備節目, 就係叫小倫爸爸sponsor o既抽利是遊戲喇.....最大由5百蚊一封開始........3, 2, 1 抽喇......

今年中大利是o既就係我喇!!!! 牛年一開始, 有咁好o既財運都唔錯喎...希望之後, 能夠繼續啦...



沒有留言:

張貼留言