2011年6月12日 星期日

2011 生日曼谷自由行 - 準備篇

舊年生日之旅已經想去曼谷行下o架喇! 千祈唔好笑我, 呢個大部份香港人去到熟晒O既地方, 我竟然一次都未去過, 正一大鄉里!! 點知, 遇著紅衫軍, 唯有避o左佢地, 將目的地轉為東京啦.

話說, 3月O既時候, 國泰話乜o野慶祝航空100週年喎, 推出特價機票, 我地心目中o既首選墾丁並不呢次推廣o既目標, 可以揀o左, 只有曼谷o向我地心水, 於是, 就乜都唔理, 半夜三更匿O向電腦前面 book o左機票先啦.

機票已經有喇, 跟住就到煩惱O既酒店喇......需知道曼谷O既酒店多的是, 但係點揀好呢.......點揀好呢........住酒店定係好似人地咁住service apartment好呢????於是努力上網搵下資料又問下人啦.....不時又要去travelzoo睇下有無筍o既promotion咁.............

經過一番努力, 得出O既結果係, 住Siam區會比較方便, 行街食O野都有齊晒. 縮窄範圍之後, 就要shortlist一D 心儀O既酒店喇. 由於我地今次呢個trip 係同埋阿媽一齊去, 所以三人房O既選擇真係唔多. 而我偏向想住新D O既酒店, 最好facilities 比較完善啦, 因為今次想試下舒舒服服享受下悠閒O既感覺.

最後, 終於俾我揀中O既就係舊年2010年年中新開O既Siam Kempinski Hotel Bangkok 喇. 睇相已經吸引住我喇. 不過, 價錢略貴,作為寒底組O既組員, 梗係要落力四圍格下價啦. 果然, 皇天不負有心人, 俾我搵到個好agent, 不但只價錢令我滿意, 而且仲俾到人地book package先有O既o野我O添.

既然萬事俱備, 只欠東風. 一如以往, 我要編排行程喇. 其實今次O既行程好易編, 因為不外乎行街買O野, 同食O野之嘛. 但係, 因為最近公司超級多O野做, 做到我死死下, 令到今次O既旅行行程表做得麻麻地咋.

最後, 都上機前一晚, 終於都print 好部份O既coupon, 地圖同booking email喇.

沒有留言:

張貼留言