2008年10月31日 星期五

婚前聚會 ~~ 趙氏伉儷

今晚係Halloween, 我地約o左運動人同Pingu 一齊去大圍食小肥牛呀!!!

上次同Priscilla & 花師奶食得好開心, 所以今次再食多一次呢間!!

o向羅浮宮好趕咁拎完相, 我同Pingu 兩個就拿拿聲趕去大圍喇...

真係激死人, 趕時間o架啦, 但係等極都無巴士喎, 搞到運動人一早去拎枱, 要自己一個人坐喇....sorry

坐低, 大家又掛住不停咁傾傾傾, 拎住個menu得個望字, 但係又好肚餓喎...



今晚我地叫o左個火焰碎蟹牛肉粒湯底, 仲有阿姐入o黎表現炒香d 料o架!!正!!
哈哈哈, 我地又好大食咁, 食o左好多o野喇!!!!一d 都唔似下星期要結婚keep fit o既人呀!!!

真係開心, 可以o向婚前同佢地兩個傾下計, 分享一下佢地婚禮o既心得, 從中偷師呀!!!

最後, 好多謝佢地兩個送俾我地o既Halloween 禮物, 超鍾意呀!

我的黑仔南瓜頭, 個頭拎得出o黎玩o架....
小倫的糖


沒有留言:

張貼留言