2008年10月9日 星期四

麻煩女人心大心細, 好煩呀!!!

琴晚先搞掂o左個decoration, 駛突o左, 今日又搵o野俾自己煩喇....

今回又係煩d 衫囉.....唉, 女人心多多, 真係好#@&*(&( 麻煩o架.....

事緣係, 上次上去hold 衫, 已經揀好晒3件eg 啦, 婚紗最好, 舊年一試就揀o左, 小倫好滿意, 之後都無再睇其他款lu....講真, 揀o左o既eg, 唔係唔好, 只係覺得好似無其他人咁講, 有好大o既變化囉....總係"型" 住有兩件都係同色系o既衫, 好似唔多好囉....

心大心細, 之前同姊妹gathering o既時間, 佢地都覺得最近試過o個件淡粉紅色都唔錯o既..我都鍾意, 但係諗唔掂點安排囉...做席前又好似麻麻地, 用o黎送客會好d, 但係好似用勾手指好d 喎....

小倫終於抵唔住叫我打去問下Connie加多一件eg 要幾錢喎, 果然, 佢俾o左個好開心o既價錢俾我呀, 好好好吸引呀, 但係, 再諗深一層, decoration 已經駛突o左喇, 唔想呢個item 都再駛突呀, 而且, 我怕當晚d 時間難control, 萬一到時唔夠時間換唔切第4件eg, 咁咪o徙o左囉, 如果件eg 只係幾百蚊租返o黎就無所謂o者, 千幾二千蚊喎, 用o黎食o左佢仲好啦...

於是, 我都係決定唔要4件eg, 暫時都唔轉衫住lu!!

好多謝最近不斷俾我煩o既朋友仔呀, 我成日唔係問佢地邊件衫好, 就係邊個頭好, 真係幾惡頂呀!!!我都唔想成日搵咁多o野諗, 但係我真係控制唔到自己呀...Sorry

沒有留言:

張貼留言