2008年10月5日 星期日

我要靚靚

距離結婚o既日子日漸迫近, 睇怕都唔可以繼續懶落去, 係時間要臨急挽佛腳o架喇...
上星期, 我已經好乖咁走o左去做好耐無做過o既facial....

無論做facial o既姐姐, 定係化妝妹妹Emman , 佢地兩個都話我塊面好乾....

之前, 有探子回報, 話我用開o既Clinque Moisture Surge Extra o向Duty Free 有個好抵o既package, 叫我去買.....咁今日難得經過就去睇下啦....

雖然, 龍城係賣平$2 咁多, 但係, Duty Free o既counter 買, 有保證一d 嘛, 所以就o向Duty Free 買o左一set 喇...

沒有留言:

張貼留言