2008年10月2日 星期四

太子 - 小肥牛打邊爐

今晚又約o左Priscilla 同Grushenka 兩位書友仔食飯喇...

好開心, 天氣開始涼, 我地幾個邊爐精精又可以打邊爐喇!!!!

我地又order o左好多o野食呀.....好在, 我地都食得晒jak.....

呢間d o野都好好味呀, 好新鮮, 下次可以再去呀!!

值得推介o既蟹子墨魚滑, 非常彈牙, texture 好好!!!
$10 一碟o既牛脊片, 因為太薄, 所以食唔出味道
手切本地肥牛, 呢個好味
$55 o既迷你刺身拼盤, 呢個真係非常新鮮, 十分抵食呀!!!
另外, 我地再叫o左d 菜, 魚皮餃, 丸.....哈哈哈, 我地三個次次都食到好飽o添.....




沒有留言:

張貼留言