2008年9月25日 星期四

Meeting with ESD friends - 呻訴大會

由於奧運同家好月圓o既關係, 吹o左好耐o既呻訴大會終於o向咩咩o既帶領之下完成喇!!!
所以, 我一放工就拎袋走人喇....

開飯前, 我同咩咩先上o左去化妝公司搞亂檔一番, 可惜, 都係無緣見到老餅娘一面呀! 之後, 我地用o左9秒9o既速度 + "你睇我唔到, 你睇我唔到" o既技術, 衝入去搵蔡太買束褲呀! 幾驚呀, 事關今晚條龍又好長, 有好多對眼"bear" 住我地呀...驚驚, 怕怕...

完事, 我地就上酒樓會合其他美人喇....

今晚都總算齊人呀, 不過, 又係差o左惜惜無o黎囉.....下次佢一定要出席呀!

今晚o既agenda 就豐富囉....
1) 研究茄佬;
2) 欣賞小呆好特別o既花茶; (聞落d 味好清香呀)
3) 阿雀介紹佢o既新朋友 -- Joby 俾我地識;
4) 重頭戲就梗係各位呻訴下受受埋埋o既姊妹伴娘o既怨氣啦;
5) 臨時仲特別加插"甩"ID o既活動呀! 過程十分緊張刺激

(可惜事晚羊生sick sick, 羊女要返去溫仔, 早走無影到大合照呀!)

呢班友仔丫, 出o黎之前, 個個都話唔好咁夜返屋企, 但係又雞啄唔斷咁傾傾傾, 埋o左單, 食埋糖水都仲未捨得走呀!

P.S. 好多謝小呆陪我同阿喬等亡命van 呀!!

沒有留言:

張貼留言