2008年9月14日 星期日

單身中秋節

今年o既中秋節係我結婚前最後一個中秋節, 其實我好想留o向屋企同阿媽一齊過節o架....

不過, 因為琴晚已經返o左大澳食飯, 如果我仲出聲話今晚想留o向屋企做節, 唔去小倫度做節, 我知小倫一定會唔開心, 所以唯有唔返屋企食飯啦...

呢d 唔知係唔係做人個女同女朋友o既難處呢? ! 男仔好似唔會明白女仔呢d o既諗法, 佢地唔會明白女仔痴住自己阿媽o既心情o架! 始終母子o既關係同母女o既關係好唔同.....

今年中秋好似特別熱咁, 所以都無心機四圍去, 連落街行去海濱公園都唔想去lu....只係食完飯打o左3圈牌都未夠就返屋企lu...真係唔夠喉呀, 打得3圈咁少, 因為小倫個妹要返深井, 唔可以打咁夜, 其實中秋節個個都會玩得夜o架啦, 搭的士返去咪得囉, 咁無引.....

仲要我係輸錢o個個o添 >.<

雀打唔成, 返屋企上下網, 玩o左一陣就o訓lu....

婚前最後一個中秋節就係咁平平淡淡咁過o左lu.......

沒有留言:

張貼留言