2008年9月15日 星期一

又駛突lu....

去完My Memory 之後, 就梗係去旺角行街街啦...

首先, 我地上o左金都一轉, 去印帖間衰o野問下有無得拎, o個個無表情阿姐又係o個句, 張單上面寫住, 叫你地15號先o黎問, 就15號先啦....我夠知啦, 你估我唔識字o架!!!豈有此理, 就係想睇下會唔會早d 有, 同埋知道你唔打俾我, 我先自己上o黎問o者...真係衰喇....睇住o黎. 我d 帖你千萬要印得好好地, 否則我拆o左係間舖就知味道, 哼!!

跟住, 就去o左樓梯底搵阿蔡生, 諗住求其買對平平地o既3吋高踭鞋for 婚紗著啦, 因為Connie 同Vita 都叫我最好著對高d o既鞋, 會show 到件婚紗個拖尾靚d 喎, 揀o左一陣, 頂, 又無貨, 仲要唔知幾時返貨o添....我真係命苦喇, 今日究竟發生乜事, 點解個天要咁對我?!

無o野做, 同小倫四圍行下啦, 行去百老滙, 見到我地琴日o向黃金睇o個部printer 呀, chur, 呢度都唔夠黃金平喎, 差o左一百蚊呀! but, 呢樹有d 分期喎, o向我唔想再額外用多一分一毫o既時刻, 呢個offer 真係好吸引喎!!!每個月只係六十幾蚊, 就有部hp printer 喎, 我知小倫好想買呢部printer 俾我 (佢不愧為駛突組副組長) , 因為佢最大o既吸引力係scan 相超強, 普通o個d all in one printer o既resolution 比較低, 呢部係暫時HP, Canon, 同Espon 入面最好o既, 咁考慮o左一陣, 都係買啦...於是, 我地就搬住咁大舊o野返大埔喇!!!


沒有留言:

張貼留言