2008年9月13日 星期六

迎月夜 大澳行

二舅父o既生日就係農曆八月十四日, 今年又適逢係weekend 喎, 所以就可以返大澳做節兼同佢慶祝生日喇!!!

美麗的棚屋..我細個返o黎渡假o既時候, 就係住o向呢d 棚屋到o架...不過, 2000年一場大火, 燒o左我地間棚lu....



每次返o黎o既指定動作, 阿媽入貨
老闆話呢度值廿幾萬喎..
咁唔知呢度值幾多錢呢??好好味呀!!!
食飯之前, 我阿姐同佢老公o黎探我地呀! 因為佢呢幾日入o左o黎住我地公司o向長沙間渡假屋, 仲問我同小倫夜晚去唔去同佢地過一夜o添! 梗係唔好啦, 成晚對住佢兩公婆, 我會肉痳死o架!!!

同佢地兩公婆行o左一陣, 叫佢地一齊食飯又唔肯喎, 算佢地無口福喇, 今晚都不知幾豐富呀!!!
我o向度, 就梗係有我favourite dishes 啦~~~仲駛講o既!!
單係食呢兩樣餸都飽喇, 仲有好多餸食呀!!!Yummy!
梗係唔少得同壽星公影張相啦!!
今晚食飯媽咪仲同我d 舅父講我11月結婚喇!!!不過, 要下個月先返去派帖呀




沒有留言:

張貼留言