2008年10月31日 星期五

新造型

由今日開始, 我放一連12日o既婚假喇....

公司只有5日婚假, 再加上自己本身OT o既補假同埋星期六日, 就可以放一個長少少o既假期喇...
我一定要提早放假o架, 因為仲有好多o野都未有時間搞, 唔放假我一定會發癲啦...

一早起身, 同媽咪去覆診, 之後去埋飲茶同佢買埋girdle...

然後, 我地兩個就去整靚靚個頭呀!

媽咪只係成個頭做colour, 我就做highlight 連底色.

所以, 媽咪好快就搞掂, 佢返屋企先, 梗係我後數啦~~~..~

不過, 中間都有段小插曲呀! 就係我d 頭髮唔上色呀!!!

可能因為有耐無染頭髮喇, 所以要麻煩髮型師妹好幫我從頭再上一次色, 搞o左好耐, 終於成功喇!!!

我只係做o左暗紅色highlight, 因為唔想做得太誇張呀! 底色就做o左深啡色, 但係真係太深喇, 出o左o黎似黑色多d, 死啦, 有d 後悔o添....唔係我心目中想要o既啡呀, 我想要似日本雜誌果d model 咁淺色呀!!!

弊喇, 要再同Emman 傾下個頭點set 喇!!!

沒有留言:

張貼留言