2008年10月18日 星期六

深水埗鬼混記 + 石府痴餐記

今日真係我自由活動o既日子呀!!!

中午約o左咩咩一齊行深水埗呀!

第一站, 我地先行珠仔街, 幫小呆買d 粉紅珠珠呀, 跟住咩咩帶我去搵絲帶阿叔, 嘩, 估唔到個市咁差, 絲帶阿叔都加價喎....可惜只係買幾蚊o野啦, 無機會講價o添.....

第二站, 我地去睇手套喇....Yeah, 咩咩帶我去呢間舖就係上次小倫憑我好簡單o既形容帶我去o個間一樣呀, 不過, 都係睇唔o岩呀....無引....

第三站, 就去到德祥呀! 我地一心想買布同咩咩對可愛肥狗扮靚啦, 點知有個師奶o向樹, 又黑口黑面喎, 我地其實只係想問下個賣布阿叔意見o者...激死.

就係因為呢位阿太, 我地決定先去行下玩具街先....

因為上次有朋友仔結婚, 我地賣o左一早搞掂o既花炮, 所以我要自己再買喇....無乜所謂啦, why?
哈哈, 我今次除o左買俾自己, 仲幫埋朋友仔o既妹妹呀, 由於一買就要50支喇, 所以個花炮阿姐俾o左個靚價我呀, 抵到爛呀!!! 唔駛俾錢金都賺呀! 金都真係搶錢o架...

行完玩具街, 我地返轉頭去德祥搵賣布阿叔, 阿叔話原來要買一卷卷o個d 紗俾肥狗喎, 車, 早d 講嘛, 唔駛o徙我地時間走來走去呀...

搞掂之後, 我地行返去黃金買SD card 同埋CDR, 唉, 平時同小倫o黎行有佢帶住, 今日佢唔o向樹, 好驚o向黃金變成"迷失黃金"呀, 所以唔係行o左好耐, 無乜點格價就買o左呢兩樣o野lu....

買完o野, 肚仔餓, 但係我又唔知有乜好食喎, 就同咩咩一齊去食碗麵就散lu...

弊, 上o左小巴先發覺自己唔記得行賣布o個條街呀, 因為我想睇下自己買毛毛地毯要幾多錢呀, 俾錢人地舖要2千蚊咁貴...

唉, 拎住咁多o野, 原先book o左去荃灣做facial o架, 唯有改聽日啦....想返去放低o野先呀...

唔去做facial, 又想去剪頭髮, 但係又唔夠時間, 唯有o向屋企hea 一陣就入盈翠半島探下格格兼痴餐啦..
石先生o既手勢唔錯o架....我地三個差唔多食晒所有餸呀!!

睇埋與敵同行, 就落去join 小花同凌楓呀, 因為小花借兩本日本o既set 頭化妝俾我呀, 真係唔該晒呀!!!

沒有留言:

張貼留言