2008年10月25日 星期六

唔知點解去睇樓喎

今日o訓醒之後, 約o左惜惜交收d 兄弟呔呀! 我仲有幸得見亨利一面, 呵呵呵....

之後, 同o左小倫出旺角四圍行, 行乜o野, 梗係行金舖啦....周大叔週年大減價嘛, 唔買都睇下啦...因為妹妹同細佬兩個見我之前唔見o左對鑽石耳環, 非常傷心, 就話夾份送對耳環俾我o黎換取佢地下半生o既自由同寧靜喎!!!



行o左幾間, 都有一對幾o岩心水又o岩budget o既, 雖然係佢地送, 但係我唔想佢地買咁貴俾我嘛, 我對鑽石有要求o架, 一定要揀, 所以只會睇d 碎石款, o既平時返工帶o既...但係, 買o野切忌心急, 所以都係行多兩間, 睇下先....

行完金舖, 我地join 埋Dave & Angel 一齊去西九玩睇樓呀!!

佢地兩個心郁郁想買樓嘛, 我地又八掛, 又想睇下最近成日話樓市慘淡, 一於去睇下有幾慘啦. 所以, 今日我地四條友仔玩睇樓喇.....時間關係, 我地只係睇o左昇悅居同泓景臺, 各睇2個唔同size o既單位. 哈, 原來咁得意o架喎, 心諗買樓梗係買高層好啦, 當睇到一間55/F o既, 感覺又唔同喎, 麻麻地咋. 反而, 有一間21/F o既景觀仲好呀!!!

不過,, 我地大家都覺得暫時都未係時候買樓, 等再睇下個經濟環境點先啦, 都未知究竟仲有幾多會跌.....

 原來睇樓都幾好玩o架喎!!!入到間屋不停咁諗d o野點放啦, o岩唔o岩自己啦.....

沒有留言:

張貼留言