2008年10月12日 星期日

心靈補償

由於俾Marco Polo 放完我血, 個心有d "硬"住"硬"住, 所以小倫帶o左我地Haagen Dazs 食我o既favourite -  High Tea Set 呀!!

Yeah!!我覺得呢個set 真係好鬼抵, 又好好味o架...一次過可以食咁多款唔多口味o既雪糕, 正!!!

第一層係我地揀o既四個球雪糕 (My choice: Belgian chocolate & Bailey; 小倫's choice : Mango sorbet & strawberries)

第二層係甜點;

第三層係新鮮水果
食完個set, 一人仲有一杯drink, 小倫o既lemon tea, 我就梗係要美味Iced Mocha
食飽飽之後, 我地四圍行下啦...

夜晚返到大埔, 竟然仲可以走去吉野家食牛肉火鍋呀!!!



沒有留言:

張貼留言