2008年10月4日 星期六

阿姐家訪

講o左好耐, 我阿姐終於同佢老公兩個入o黎我地間新屋探我喇..

今日, 小倫要返工, 所以我陪完媽咪食早餐, 之後就自己一個上新屋, 收衫同埋打掃下, 費事俾阿姐見到我間屋咁亂啦.....哈哈

好快手, 我就已經吸完塵, 拖好地, 執好屋喇....仲有時間上下網...

無幾耐佢地兩公婆就o黎到喇...

佢地以前都係住大埔o架, 不過, 因為返工唔方便, 所以佢地搬返出九龍. 哈哈, 佢地仲話我呢度真係唔錯呀, 間屋好闊落, 唔似咁細, 同佢地d 新樓差唔多咋....

我地傾下計, 睇下相, 坐o左一陣, 四點幾佢地就走lu....

下次, 等我得閒d, 上去佢地新屋做下家訪先.....

 好開心, 佢地買o左好好味o既朱古力俾我食呀!!!!哈哈哈....
粒粒都唔同味o架....


沒有留言:

張貼留言