2008年11月1日 星期六

11月第一單 : 雀之婚禮

今日係11月o既第1 日, 亦係我地成班11月姊妹當日, 虹姐 -- 小雀同英俊瀟洒o既Hug 生o既大喜日子呀!!!
好緊張呀, 踏入11月, 代表我地各人勞心勞力o左咁耐o既project 埋尾o既時候到喇~~~希望大家都順順利利啦!!!



唔知係唔係實在有太多o野未做好, 個心好唔定, 所以搞到個人傻下傻下.....亂晒籠.....明明把口約o左小呆12:30, 但係個心又以為12:45, 搞到遲到; 明知要搭75 x, 見到架74X 又上o左去喎, 最後要飛的去, 好在都趕得切咋....

成個婚禮既嚴肅又浪漫, 真係好興奮呀!!!見到一齊奮鬥o左咁耐o既朋友仔, 今日終於結得成婚, 好開心.....

當中都有段小插曲o架....就係我地美麗o既新娘子竟然進場前唔記得笠好個頭紗喎, 引得全場o既人都大笑呀!!!不過, 呢d 小小o既蝦碌都唔錯丫, 俾大家有個回憶嘛!

另外, 喬妹都有感動到眼濕濕呀! 仲要羊俾紙巾佢o添呀! 不過, 我都有少少....

睇下, 張紫色o既 church rundown幾靚, 仲有蝴蝶o架, 正!!
Church o既decoration 都係以紫色為主, 非常浪漫, 又可以match 返新娘o既花球!
當然唔少得, 靚到爆燈o既索雀啦......件婚紗o既sexy,  see through o架!!!
最後就係我地o既大合照呀!!!下星期就輪到我企中間喇!!!



沒有留言:

張貼留言