2008年11月28日 星期五

12月生日會 & BD 相片分享會

阿sa 下星期六生日, 為免阻住佢地一家人慶祝, 所以我地就提早一個星期, 今日同佢食生日飯喇....

哈哈哈...之前又話各有各上去佢屋企, 點知最後大家都係o向apm join 埋一齊呀, 仲o向KFC 食少少o野先...

跟住, 我地就坐Kenneth 車上去佢地屋企喇..佢地依家間屋要有車先方便, 如果唔係, 只有搭van 仔或者坐的士呀...但係, 呢度地方夠大嘛, o岩晒俾婧婧玩呀!!!



上到去, 有乜好做? 時間o既關係呀, 今日唔打牌喇, 改為睇我地結婚當日o既相啦...婧婧都有份睇呀, 佢仲好叻咁認到自己, 媽媽同爸爸呀!!!睇住佢一日一日咁大, 真係得意喇!!!

佢地幾留心睇相.....呵呵, 我就有機會同婧婧玩喇...
睇完相, 我地就一齊同婧婧玩層層疊...
六點我地就揸車落去APM 食飯喇....

今晚去家傳滬曉, d o野食都ok 丫..之前同Priscilla, 花師奶食過一次都唔錯...我地叫o左好多o野食呀...婧婧好乖, 自己識得食o既, 唔駛我地點理佢, 又唔會嘈住晒, 真係好喇...

我地仲順便約埋Christmas o既gathering 喇....一如以往, 今年都有交換禮物o既環節, 好在我今年有假放, 可以有多d 時間準備呀!!!

好想快d 到下次gathering, 又可以睇到婧婧喇...

好搞笑o架,佢肯俾我抱, 又肯錫我喎, 但係Phoebe 叫佢, 佢又唔肯呀...哈哈哈

沒有留言:

張貼留言