2008年11月22日 星期六

美味大閘蟹

忍o左口好耐呀, 今晚終於可以大解放喇!!!

由於要籌備婚禮, 儘量以最佳狀態見人 (可惜到最後都只係以一副殘樣面對大家), 加上實在太忙, 我同小倫今個秋天, 一隻大閘蟹都無食過落肚呀!!!

琴晚, 突然慶起, 約埋Pingu 同運動人兩公婆今晚一齊食大閘蟹....




上星期我地行一田o既supermarket 覺得d 價錢ok 喎, 所以我地今日約埋去一田一齊買蟹啦!!!嘩, 好抵呀....小倫又運用佢氹人唔駛本o既天賦本錢, 氹得賣蟹阿姐送多一隻蟹俾我地呀! 仲有, 多一set 工具o添...抵晒!!$548 有9隻蟹呀!!!!正!!!

買完蟹, 我地再去citysuper 買牛肉同湯底, 跟住就搭小巴返大埔, 再去百佳買多少少食物就返上樓開餐lu...

小小廚房迫了兩個廚房男...
準備俾人拎去蒸o既蟹..
因為是晚主角係大閘蟹, 所以只買o左少量食物...
登登登登....主角出場喇!!!
今晚真開心, 一次過滿足晒我三個願望呀!
1) 食大閘蟹
2) 打邊爐
3) 交換睇大家o既成長片段, 同當日o既video 呀!!!
食下O野, 傾下計, 睇下波, 弊喇, 又兩點幾喇!!!傻O架, 次次都係咁, 一坐低就不停傾傾傾...
但係, 好開心呀!!



沒有留言:

張貼留言