2008年11月20日 星期四

妹妹變了直豎拇指

今晚放o左工, 我先一個人去睇下d 旅遊資料, plan 下honeymoon 跟邊間旅行社好...雖然我有好長o既假期, 但係小倫公司實在有太多jobs 要做, 所以應該唔可以去好遠玩lu...唯有近近地, 去北海道就算啦...

睇下旅遊資料我地就食飯啦, 點知, 差唔多食完o既時候, 妹妹打俾我, 話我知佢打hockey 整傷手指, 流o左好多血, 但係無乜大礙, 唔駛擔心, 佢個朋友仔陪佢去法國醫院睇醫生....

即使明知應該唔會有太大問題, 但係我都有d 擔心o架..妹妹由讀中學開始, 一直都係業餘運動員, 咁多年都無受過傷, 連拗柴都未試過o架.....今次, 佢話流血喎, 都有d 驚驚呀!!!

過o左一陣, 妹妹再打電話o黎講我知, 佢同朋友仔由法國醫院哲的士去QE 喇, 因為法國咁夜骨科, 所以要去QE睇急症呀....

我地去到ER, 已經見到妹妹同佢個朋友仔坐o左o向度等喇...於是, 我地就出o左去外面, 一路睇台慶, 一路等....

最後, 等o左一個鐘頭, 妹妹就出o黎喇...好在, 佢無乜事, 只係縫o左5針, 但係妹妹話打麻醉針就好痛喇!!!睇完醫生, 無晒事之後, 我地先打電話講俾媽咪知呀, 因為佢一定會好擔心o架...

睇下, 妹妹隻手指大隻o左幾好...哈哈哈

沒有留言:

張貼留言