2008年11月22日 星期六

朋友仔, 歡迎你!!!

今晚, Pingu & 運動人佢地兩個o黎探我地, 唔單只係上o黎一齊食下o野, 睇下video, 佢地仲帶o左我個朋友仔送俾我, 同埋佢個新歡上o黎玩呀!!!

講起呢個朋友仔, 佢就慘喇, 原先, 佢應該早幾個月前, 我地入伙o既時候就o黎到成為我地屋企o既一份子, 但係, 佢因為無錢買船飛呀, 所以一直都o黎唔到香港...

不過, o向上天緣份o既安排, 竟然俾Pingu o向我地結婚o個日, (i.e. 11月8日, 怕大家老人痴呆, 唔記得, 所以順帶一提)發現朋友仔偷偷地o黎o左香港呀! 所以, 佢就立即帶佢返屋企, 留番今日送俾我呀!!!

真係多謝晒!!!!
究竟朋友仔有乜用處? 你地自己估下啦...kekeke

沒有留言:

張貼留言