2007年8月25日 星期六

傻Ron 做傻事

今日, 我唔覺意做o左一件好傻o既事........

話說琴晚上完化妝班返到屋企之後, 我就去落妝同洗白白, 跟住就係o訓覺.

今朝因為要覆診, 所以放半日sick leave, 起身之後就刷牙洗面換衫, 諗住落樓下食早餐, 臨出門口o既時候, 我至發現點解我無帶眼鏡個世界都咁清楚o既, 好驚.....

立即去望下個contact lens case, OH.....空o既, 咁副contact lens 去o左邊? 咪就係o係我眼入面囉.....死火, 帶住 con o訓o左成晚o添!!!!!!好彩仲除到, 如果唔係就變盲眼妹lu.......

真抵死, 邊有人會好似我咁o架, 連自己除o左 con 未都唔記得...

沒有留言:

張貼留言