2007年8月28日 星期二

一家八口打邊爐

自從有BB o既存在, even 未出世, 我地八個人都好耐未試過一齊出街食飯為我地o既成員慶祝生日.....

由於8月之壽星女格格提議是次生日飯局去打邊爐, 咁就令我呢個原本仲戒緊口o既人, 終於可以去食打邊爐!!!Yummy!!!

我同小倫因為要行expo (Wedding expo & IT expo), 所以好遲至由灣仔出發入青衣, 估唔到, 我地兩個竟然係最早去到格格屋企o既人, 我仲以為我地最遲o添.  跟住Phoebe 同Dowson 都到. 奇怪, 好少, 阿Sa 同阿neth 會最遲o架, 原來今次係媽媽揸車, 所以車速咪慢咁多囉....哈哈

我地去o左青衣城o既稻香打邊爐, even 唔係特價時段, 都唔係好貴, 我地仲食o左好多o野o添!!! :p

沒有留言:

張貼留言