2007年8月19日 星期日

My Best Friend's Wedding - Gown Fitting 2

琴日, 我地一行四人一齊再上去Time for Elegance 揀衫, 佢地話有新衫返o左嘛, 不過睇相簿, 揭下揭下, 真係花多眼亂, 我都分唔清邊D係新返lu.......

Phoebe 再試多o左三件婚紗, 第一件上身有o的珍珠圍邊, 全件 gown都係壓花o既, 腰間有條ribbon加珍珠扣, 其實呢件都幾靚, 不過我怕影相o既時間呢壓花唔係太出, 影o左出o黎會變o左全條白色咁.

再試第二條, 呢條gown 都係plain 為主, 裙腳同尾就有D lace花, 但係我都係覺得之前揀o個件睇少少....

第三件, 就係勁勁閃, 不過我知道佢唔鍾意o既, 佢要plain & simple 嘛!!!

至於我自己, 我再試番上次無影到相相o個條粉紅色伴娘裙, 另外再試多一條淺香檳金, 其實顏色o黎講我鍾意粉紅色多o的, 但係小倫佢覺得淺香檳金好少少, 搞到我都唔知點揀好.....

沒有留言:

張貼留言