2007年8月20日 星期一

Meeting with ESD Friends - 混雙羽毛球

琴日, 係我地第一次同o向ESD Life 度識o既朋友仔見面o既日子, 是次活動係混雙羽毛球, 因為我o岩o岩做完手術, 所以我只係坐o係到做觀眾, 都唔錯丫, 我打波咁差, 少o左個出醜o既機會!! 哈哈....

第一次見, 心情都有少少緊張o架, 都唔知大家o岩唔o岩玩, 好彩, 原來佢地個個都好nice, 大家一齊打下波, 傾下計都幾開心o架.一時睇下Pingu o既靚靚試妝相, 一時又傾下割盲腸,  話咁快就過o左兩個鐘lu.....

之後, 大家仲一齊去o左始創食tea o添!!!

今次總共有6 pairs 出席, 有我同小倫, Kathy 同阿鵝, 阿檬同檬少, Kiki 同肥牛, Pingu 同運動人, 兔兔同阿石......

食完tea 之後, 我同小倫走o左去金都行o左一個圈, 見到Grand Forest有一個絲花球都幾靚, 不過要成$300一個, 我覺得有少少貴. 我地都有望過下o的婚紗鞋, 不過都唔知邊款好, 都無乜特別...

沒有留言:

張貼留言