2007年8月11日 星期六

醫院9天遊 - 後記

今日係我出院一週o既紀念品, 所以我同小倫去o左Royce 買o左兩盒朱古力同埋o係Log-on 買o左一張thank you送俾浸會醫院6/F o既護士.

雖然人地o係收o左人工o黎做o野, 照顧病人o係應該o既, 但係我住院o既日子, 我覺得係應該appreciate 佢地o既工作, 而且我覺得佢地照顧得我好好, 我成日都要麻煩佢地, 尤其係我落唔到床o既日子, 夜晚又要打針, 去vv 又要佢地 幫, 平時又同我傾計.

我地上到去6/F, 竟然仲有護士記得我係住1B床, o個個護士係導師o黎o架. 仲有o個個靚靚護士學生都記得我, 不過就見唔到藍衫姐姐. 我地見佢地好忙, 所以無留好耐就走lu.....

沒有留言:

張貼留言