2008年7月5日 星期六

Home Sweet Home - 5

哈哈哈, 我同小倫今日去荃灣行街制時, 我又忍唔住去買o野喇, 仲係繼續買家庭用品呀....好似上o左引咁, 一見到鍾意o既, 又要買o左返新屋o添...

我地先去Citywalk o既Franc Franc 行下, 見佢寫住Sale 喎, 睇下有無平o野執先, 都係睇唔o既on sales items, 只係買o左正價o既, 不過, 都好, 因為我有九折嘛, 都叫做平o左少少啦...

今日收穫:
table mat x 2,
Lavender bubble bath x 1 (不過, 我都係嫌d 泡泡唔夠多呀!)
toiletware x 1 (用o黎放牙膏牙刷)
臨返屋企前, 我地仲行o左一轉千色店o添, 哈哈, 當然唔會空手而回啦...

買o左一個特價o既rack, 可以用o黎放調味料

經好友, 呂太o既介紹, 買o左幾隻兜, 好抵呀, 十幾蚊一隻咋!!


沒有留言:

張貼留言