2008年7月8日 星期二

Meeting with ESD Friends - 0707 明目張膽鬼混篇

今晚放工, 我又約o左幾位11月o既好姊妹一齊去玩喇!!!今晚o既主打節目就係去買新睡衣for 上頭同著褂用呀, 不過, 我上次去 租褂時, 已經屈o左老闆娘送俾我, 所以我唔駛買, Yeah, 慳返!!!

我地一行人, (我, 咩咩, 小呆, 彩雀, 惜惜, 喬妹, 仲有阿茄). 一齊o向錦發到睇睡衣呀, 好在我地講價咋, 因為o個個阿姐d 價錢食水都幾深呀, 淨係講價都真係講到口水乾, 仲要我地阿咩咩出動軟硬兼施, 阿姐先肯用至抵價賣俾我地咋, 不過, 由於唔記得做資料搜集, 所以男裝睡衣一毫子都無得減.....都好丫, 我地o向錦發入面嘈到差唔多拆o左佢地間舖咁, 都叫做平o左好多呀, 不枉我地o徙咁多口水講價. 最後, 我地咁多人一共買o左五套女裝, 四套男裝睡衣呀.....

其實我想買褂鞋o架,但係我覺得有d 貴, 所以都係睇下先, 再揀下......

買完睡衣, 惜惜就要返去陪亨利lu, 所以得返我地六個去o左一間叫S Square o既cafe 食dinner 喇...當然, 食o野係其次, 睇小呆同喬妹o既濕柴相緊要啦, 簡直睇到我地嘩嘩聲呀!!!!影得靚之餘, d 濕柴多到瀉呀!!!!一個字 - 勁!!!

睇下阿咩條毛幾靚!!!簽名時都唔知會唔會遮住佢個樣呢??

嘩, 小呆條手鍊仲正呀! 閃到呢, 要帶超先得喇!!

仲有喬妹對金鈪呀, 好重手o架.......但係我帶就要帶到上手臂lu, 哈哈...

傾下傾下, 突然發覺已經十一點幾喇, 弊, 要趕返屋企睇Sam 哥呀....於是, 我地影埋大合照就四散lu....

唔知到我地結婚前, 仲會唔會出o黎聚下呢???好期待下一次o既約會呀



沒有留言:

張貼留言