2008年7月4日 星期五

Hi, 好耐唔見呀!!

今晚放工, 約o左我第一份工o既同事一齊出o黎食飯呀!!!!

我真係好開心呀!!!

除o左成日我都會見o既Cherry 媽媽之外, 同埋間中會見下o既"李壞人" 同查理斯之外, 仲有好耐好耐好耐無見o既Grace 同埋Anna 呀!!

想當年, 我地係同一個部門o架, 我, Cherry, Grace 同埋查理斯就係admin & HR o既, 李壞人就係account team o既....Anna 當年o既外號叫做"首領" o架, 因為佢係我地admin & HR o既manager, 雖然係咁, 佢份人係超nice, 又無格子, 無來都唔會管束我o既工作o架, 只係我得閒交待下我o既work progress 就得o架喇....

以前admin 又係我做, HR 又要做喎, 雖然係咁, 我都好悠閒o架, 平時主力都係返工傾計, 得閒除o左跟同事o既medical insurance, 計下假, 登下recruitment ad, arrange interview, 出下internal memo, 寫下公司interal policy之外, 一年最忙都只係搞下公司旅行同annual dinner. 不過, 做o左差唔多三年(兩年零九個月) 我就走o左喇, 因為我實在唔鍾意做埋呢d 濕碎o既工作, 又無乜重要性o既, 仲要成日幫公司, 老闆講好說話, 好難頂, 好似 明明自己個心都想有year-end bonus, 但係又要企o向老闆o個邊講話公司生意唔好, 大家要忍耐下, 今年唔出bonus....幸好, 我到依家都唔後悔當日轉工兼轉行o者..

睇返今日, 我地個個都已經離開o左呢間公司,大家睇番轉頭都係得啖笑啦....

今晚大家呢餐飯我覺得好開心呀!!!因為依家d 同事都唔會有以前呢一班咁好, 雖然個個都大過我, 但係佢地一直都好錫我o架!!!可能因為以前係細路女, 佢地就慣我掛....哈哈...而且, 我覺得佢地個個都好似無老過咁o既, 老o左o既只係我咋, 真係有d 唔開心o添..

我當然順帶同佢地宣佈我11月結婚o既事啦, 其實都只係差Anna 同Grace 兩個未知之嘛, 哈哈, 睇怕下一次我地再有飯聚o既時候, 就係我派帖o既時候喇!!!!

可惜, 我今晚掛住同佢地傾計, 而唔記得o左影大合照啦...真無用呀 >.<

沒有留言:

張貼留言