2008年7月23日 星期三

燈, 燈, 燈, 燈......

行o左好耐,  格o左好多次價, 連大陸都去埋, 終於俾我地買到一盞兩個都鍾意o既水晶燈喇!!!

話說星期日趕緊時間之際, 行過旺角, 望入一間鄗開o既燈飾店, 見到上次o向荃灣見過, 有d 心動o既燈,於是就衝入去睇下啦....

點知, 唔夠兩秒就俾老闆睇得出我地鍾意喎, 好, 就等佢開價啦....當然, 一開個價就麻麻地, 因為貴過荃灣....老闆再俾個八折先...唔, 價錢合理喇, 我就繼續扮猶疑, 想拉小倫走...老闆於是叫我俾我心目中o既價佢, 等佢睇下做唔做到, 咪玩啦, 咁蝕底o既o野我唔做o架, 萬一我開得高過你, 我咪蝕....

我打死都唔答, 等佢再俾多個價錢先, OK, 終於有個好抵o既靚價喇, 成交啦~~~係我見到o既最平呀, 真開心......

今晚, 我開完OT, 返到新屋就見到盞靚靚水晶燈喇!!!

個裝燈師傅仲好好咁幫我地set o左只開一半燈泡, 等燈光可以柔和d...

沒有留言:

張貼留言