2008年7月26日 星期六

一年一度行書展

經過完一早咁刺激o既活動之後, 唔得, 好眼o訓呀!!!點都要o訓多一陣先~~~因為已經成個星期都開OT, 好累呀!!!

同媽咪食完o野, 就返上新屋 join 埋小倫一齊出去書展同人迫喇!!!!

都唔明, 平時都唔覺香港人咁鍾意睇書o既咩???咁鬼多人o既.....雖然我係一個文科人, 仲要學人讀Eng.Lit. 不過, 我唔鍾意睇書o架!!!或者以前睇得太多o掛, quota 用完lu....依家唔會有咁好心情同耐性對住本書咁耐, 每日o向公司已經對住大堆字o架喇, 放工唔好再俾我見到d 字啦....

今次書展, 總算meet 到我地o既target, 就係買旅遊書, 過期Wedding 同埋cook book 呀!!有本cook book, 唔駛成日都要諗住乜嘛, 求其揭一頁跟住煮就得, o岩晒我呢d 懶到出汁o既人呀!!

我的收穫:
2本mini books, 3期Wedding, 1本北海道, 1本東京旅遊書, 1本小菜王, 仲有1本張小嫻同散文(呢兩本書唔係我o架, 係小倫o架)......

正, o個個小狗plastic file 係送o架..

沒有留言:

張貼留言