2008年7月7日 星期一

探訪新居 - 李氏一家

阿sa 同阿neth佢地一家人又搬屋喇!!!因為婧婧開始大喇, 依家又多o左個工人姐姐, 所以佢地由藍田搬o左去觀塘.....

阿sa, Phoebe 同格格都放暑假, 而我今個星期仲未要返工開OT, 所以就約埋一齊上去佢地新居喇!!!

約埋Phoebe 同Dowson o向APM 食個brunch, 爸爸就o黎車我地上去喇!!!

嘩,新屋好大呀!!!兩個廳好大, 三間房都唔錯呀!!!

八完間屋, 婧婧都o訓醒晏覺出o黎同我地玩喇!!!成個月無見佢喇, 真係好掛住...

今次見佢, 已經行得好好喇, 依家屋企咁大, 夠晒地方俾佢走來走去呀!!!有個做老師o既媽媽真係好, 連返play group o既錢都慳埋, 媽媽成日都同佢講故事, 唱歌仔, 真開心...婧婧好叻呀, Phoebe 叫佢拎本書, 佢識得拎o岩本書, 叫佢放番好原本個位, 佢又做到喎......

有得同佢玩, 哈哈, 我連麻雀都打少o左呀~~~

睇下, 佢幾乖, 坐定定o向我大脾度同我& Phoebe 一齊玩呀!!!

沒有留言:

張貼留言